OfficeTrack בשימוש חברות דיול, סדרנות ומערך מכירות
פתרון לאיסוף נתוני מכירות ושעות עבודה של סדרנים ואנשי מכירות שונים ישירות מהסניף / בית הלקוח וככלי בקרה למנהל על שעות העבודה אל מול סידור העבודה ומעקב ביצוע פעילות מכר.
עולם הדיול, סדרנות ומערכי מכירות שטח מתאפיין באיסוף ושליחת נתונים מהשטח לכיוון המשרד. כמות הפגישות המרובה שחווה איש מכירות בכל יום והיעדר אמצעי רישום ודיווח ידידותי, מקשה מאוד על עבודתו ומאלץ את איש המכירות להתבסס על הזיכרון האישי שלו לצרכי דיווח וריכוז פעילותו בשטח ביום עבודה. המנהל, שאינו מודע במצבת העובדים העדכנית הפזורים בסניפים ובסטאטוס פעילות המכר בכל רגע נתון, סובל גם הוא בהיעדר כלי סיכום וריכוז פעילות עובדיו ובחוסר מידע זמין מהשטח.
מערכת OfficeTrack מאפשרת:
מערכת OfficeTrack תורמת באופן ישיר על חסכון במערך התפעול וההפצה תוך כדי עמידה בחלונות הזמנים ויעדי השירות של הארגון.
הטמעת הפתרון אצל חברות קמעונאיות שונות מתחומי השילוח, מזון ומוצרי צריכה ביתית כגון "בר הפצה", "מגה באינטרנט", "רמי לוי", "עדן טבע מרקט" ועוד... הובילה לשביעות רצון רבה הן בעיני מנהלי התפעול והן בעיני הצרכנים המקבלים את המוצר בזמן ולפי בקשתם.