שעון נוכחות סלולארי
שירות שעון נוכחות סלולארי של OfficeTrack מאפשר לבית העסק לאסוף דיווחי נוכחות של מערך עובדי השטח עם או ללא איכון ולייצא את המידע כדוחות נוכחות לרבות ייצוא למערכות שכר הארגונית. בעזרת מענה קולי או הודעת טקסט או בעזרת אפליקציית OfficeTrack במכשיר הנייד, יכול עובד לדווח תחילת / סוף עבודה ולעדכן טופס מידע רלוונטי. העובד יכול לצפות בהיסטורית דיווחים עצמית באפליקציה.
יתרונות מרכזיים
תועלות המערכת
- חסכון בעלויות רכישת שעון פיזי ושימוש בציוד קצה קיים (טלפון קווי / סלולארי / אינטרנט)
- קבלת מידע בזמן אמת על נוכחות עובדי השטח מאפשר תגובה ופעולה מהירות
- חיסכון בהוצאות שכר באמצעות איסוף נתוני נוכחות מדויקים
- חיסכון בהוצאות תפעוליות הכרוכות באיסוף נתוני הנוכחות
- מניעה של הכנסת נתונים שגויים (מכיוון שנתוני הנוכחות מתקבלים בצורה אוטומטית)