ניהול משימות
שירות ניהול משימות של OfficeTrack מאפשר לבית העסק לשבץ משימות באופן מיטבי לעובדי שטח ולהעבירם בדחיפה למכשיר הסלולארי של העובד כולל סנכרון פריטים שקשורים לביצוע המשימה והצגת מידע אודות הלקוח, הנחיות ביצוע וקישור למסמכים נלווים לקריאה, מסלול וניווט להגעה למשימה ועוד… בעזרת אפליקציית OfficeTrack בטלפון יכול העובד לדווח סטאטוס ביצוע המשימה על פי התהליך העסקי הנדרש, לצלם ולצרף תמונות מהשטח, להחתים לקוח ע"ג המכשיר הסלולארי, לסרוק ברקוד ולדווח שימוש במלאי פריטים, לקבל תשלומים ולשלוח דיווח ביצוע ללקוח הסופי או לאחראיים במשרד.
יתרונות מרכזיים
תועלות הפתרון
- חסכון בהוצאות תפעוליות - הארגון חוסך את המשאבים הכרוכים מוקדנים, שיחות טלפון והקלדה ידנית של נתונים
- מניעה של הזנת נתונים שגויים
- ניהול יעיל ואפקטיבי - המנהל מקבל דיווחים ממוחשבים בזמן-אמת וביכולתו להגיב באופן רלוונטי וממוקד.