OfficeTrack בשימוש חברות שירות ותחזוקה
הפתרון המלא למערך עובדי השירות השונים המאפשר דרך הטלפון הנייד לעדכון סטאטוס בזמן אמת למשימות תיקונים והתקנות מהשטח.
חברות השירות ותחזוקה המספקות שירותי התקנות/ תיקונים / בדיקות לקריאות שירות המתקבלות במוקד הטלפוני מלקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. צוותי טכנאים ונותני השירות, הנמצאים בשטח במהלך רוב ככל שעות העבודה, חייבים לשמור על קשר טלפוני עם המנהלים במשרד על מנת לקבל קריאות שירות המשתנות לעתים תכופות . בהגיעם לאתר העבודה, על העובדים למלא את פעילותם על נייר עבודה, וכן לעדכן טלפונית את המנהל במשרד.
חוסר שליטה על הנעשה בשטח בזמן אמת, אי ניצול יעיל של זמן העבודה של הטכנאי בשטח ובעיות אי התאמה בדיווח הידני של הטכנאים ע"ג הנייר, גוזלים משאבים רבים הן של הטכנאים בשטח והן של המנהל.
מערכת OfficeTrack מאפשרת
באמצעות מערכת OfficeTrack המנהלים יכולים לפקח ולנהל באופן מדויק, יעיל וטוב יותר את ביצוע המשימות על ידי העובדים, הן בזמן ביצוע המשימות והן בראיה רחבה יותר.
הטמעת הפתרון אצל חברות שירות רבות וגדולות בשוק הישראלי כגון "שירות קריסטל", "מוטורולה שירות", "טמפו", "אורד", "תדיראן גרופ" תרמה לחסכון במשאבי זמן, כסף וכוח אדם והגברת שביעות הרצון של הלקוחות המקבלים שירות מהיר ומדויק יותר.